14.01.10

ЗМІ призначають редакторів для соцмереж

Посади нових управлінців в редакціях можуть називатись по-різному - редактор соцмедій (social media editor), менеджер громади, редактор громад (community manager, communities editor), продюсер з інтерактиву аудиторії (audience interaction producer). Мабуть, це залежить і від типу ЗМІ.
Першою процес почала газета The New York Times.

 Нещодавно світове інформагенство Associated Press призначило керівника Центру соціальних мереж. Він займатиметься тим, що направлятиме роботу редакторів, відстежуватиме журналістські матеріали у соцмережах, просуватиме присутність контенту AP в мережах. Також буде забезпечувати зворотній зв'язок для редакторів новин по темах, які викликатимуть високий інтерес користувачів мереж.
АР бачить у цьому нові формати, які дозволять рости на цьому передовому рубежі журналістики. Там уже усвідомили важливість як збору інформації в мережах, так і необхідність мати в них свій голос.

Інф. з посту sree sreenivasan. Англ. текст  працівниці ВВС  ("News Orgs Take Social Media Seriously by Hiring Editors to Oversee Efforts")

Немає коментарів:

Дописати коментар