18.02.10

Сайт чи прінт: як вибирають читачі

Корекція міфу, що сайти канібалізують, за словами Мердока, друковану журналістику. 

Деякі висновки з дослідження автралійських видань:
- певні ЗМі люди вибирають з різних причин, немає однієї головної.
- у різних ситуаціях людина вибирає різні ЗМІ
- газети не канібалізують своїх паперових партнерів


 Червоним показані  газети, жовтим - їх сайти.
  •  заради оперативних новин читачі здебільшого вибирають сайти 
  • аби розширити світогляд вибирають газети
  • щоб глибше зрозуміти контекст новин читають газети
  • заради короткого ознайомлення з новинами  майже однаково проглядають сайти та газети
  • заради аналізу та коментарів більше читають газети
  • думки та коментарі читачів більше дивляться в газетах
  • прогнози однаково шукають у газетах і на сайтах 
  Логічне умозаключення авторів дослідження: газети та сайти мали б перефокусуватися. Друковані медіа скоріше на думки, оцінки. Веб - на оперативні новини. Однак частина читачів любить на сайтах читати саме коментарі.

Не існує 1 формули розвитку для газет та їх вебсайтів... (

2 коментарі:

  1. "Однак частина читачів любить на сайтах читати саме коментарі"

    Оце точно! Причому не лише читати, а й "перегавкуватися" у коментарях із тими, кому нема чого робити протягом довгого робочого дня)))

    Принаймні, журналістові є чого прагнути, а саме: писати ТЕ і ТАК, щоб матеріал був привабливішим, ніж "комент" якогось Васі Пиптика)))

    ВідповістиВидалити
  2. Згодна. Однак Флудери зафлудять що завгодно. Без модераторської прочистки їхніх рядів не обійтися.

    ВідповістиВидалити