Деякі висновки з дослідження автралійських видань:
- певні ЗМі люди вибирають з різних причин, немає однієї головної.
- у різних ситуаціях людина вибирає різні ЗМІ
- газети не канібалізують своїх паперових партнерів
Червоним показані газети, жовтим - їх сайти.
- заради оперативних новин читачі здебільшого вибирають сайти
- аби розширити світогляд вибирають газети
- щоб глибше зрозуміти контекст новин читають газети
- заради короткого ознайомлення з новинами майже однаково проглядають сайти та газети
- заради аналізу та коментарів більше читають газети.
- думки та коментарі читачів більше дивляться в газетах
- прогнози однаково шукають у газетах і на сайтах
Не існує 1 формули розвитку для газет та їх вебсайтів... (
"Однак частина читачів любить на сайтах читати саме коментарі"
ВідповістиВидалитиОце точно! Причому не лише читати, а й "перегавкуватися" у коментарях із тими, кому нема чого робити протягом довгого робочого дня)))
Принаймні, журналістові є чого прагнути, а саме: писати ТЕ і ТАК, щоб матеріал був привабливішим, ніж "комент" якогось Васі Пиптика)))
Згодна. Однак Флудери зафлудять що завгодно. Без модераторської прочистки їхніх рядів не обійтися.
ВідповістиВидалити