23.11.10

Smth. про дата-журналістику


Нотатки з лекції  Річарда Роджерса з Університету Амстердаму
  • Продовжує бути актуальною тенденція в медіа -  коопродакшен, виготовлення продукту спільно зі споживачем (читачем, глядачем).
  • Кінець віртуального світу, анонсований у назві лекції, напевно наступить одночасно із реальним. Тобто ніяких точних даних не мають і дослідники з професорськими званнями.
  • Інтернет - простір для даних. З його поширенням буде прискорюватись і випередження інтернет-інформацією реальної, офіційної. До прикладу, ситуація з епідемією грипу. аналіз пошукових запитів у гугл, записів у блогах дав правдивішу картину по захворюваності, аніж офіційні повідмлення ВООЗ. і що головне - швидше.
  • Аналізувати великі масиви в інтернеті потрібно вміти, і креативність тут лише допоможе. цитую лектора "можна робити неймовірні дослідження".
  • -scoogle.com  - анонімний ресурс, без куків. тобто пошуковець залишається незасвіченим, витягуючи якуь інф. з гугл.

Гостьова лекція професора Річарда Роджерса з Університету Амстердаму «Кінець віртуального світу і повернення до реальності. Застосування цифрових методів і Інтернету для досліджень» відбулась 4 листопада. рганізатори MediaNext і Інтерньюз-Україна.
 
Журналістика даних (data journalism) – це сучасна течія західної журналістики, яке дозволяє журналістам з допомогою простих і безкоштовних інструментів Інтернету швидко обробляти і візуалізувати великі масиви статистичної інформації Ще кілька років тому це вимагало складних IT-рішень і цікавило переважно представників розслідувальної журналістики. Сьогодні ж ці інструменти витребувані дедалі ширшим колом журналістів і редакторів.

Немає коментарів:

Дописати коментар