10.02.12

Тенденції розвитку ЗМІ у 2012-ому і далі



  • Новинні редакції стануть переважно віртуальними, більшість матеріалів готуватиметься дистанційно.

Навстречу виртуальной медиаструктуре… в 2015 году  http://media-day.ru/opinion/imho/3843/

  • Усі медіа пропонуватимуть "новинні серіали" і стануть двосторонніми, тобто доповнюватимуться читачами.

"Какими будут медиа будущего"  http://media-day.ru/opinion/imho/6017/


  • Візуалізація ЗМі - на першому плані, ставка на фото, відео і графіку, тексти стають коротшими, а новини подібні до розмірів "твітів".

"Медиареволюция выглядит иначе"  http://media-day.ru/opinion/imho/5616/


  • Вузькорпоративні ЗМІ розширять контент і стануть массовими

"У майбутньому не буде жодних ЗМІ крім корпоративних?"
http://osvita.telekritika.ua/material/1596


  • Підвищення вимог до журналістів: практика в усіх видах ЗМі, знання мов.

"Для редакторов газеты Handelsblatt второй иностранный язык обязателен..."
http://media-day.ru/opinion/interview/7358/
"теперь редактор ищет очень точечно, человека максимально четко соответствующего будущим задачам"
http://www.redactor.in.ua/strategy/2658.html


  • Специфічні функції доведеться освоїти колективу редакції - оптимізування заголовків, популяризація інформації, випуск е-книг, дослідження контенту і тд.


"Вакансии будущих СМИ"
http://setreporter.blogspot.com/2011/08/11.html

  • Чітку сегментацію новин з різних джерел якісно забезпечуватимуть агрегатори. 
"Персонализация новостей спасет мозг читателей от перегрузки"   http://media-day.ru/opinion/imho/9646/
  • Спеціалізована преса і сайти - перспективний сегмент.

"Нам говорят: "Миллионные тиражи у юридических изданий? Нереально!"
http://media-day.ru/opinion/interview/8386/


  • Безкоштовне розповсюдження якісних ЗМІ.

"Удивительный успех печатной версии газеты i" http://media-day.ru/opinion/imho/8776/


  • Друковані ЗМІ можуть рости завдяки більш інтенсивному контакті з читачами та креативним інноваціям у розповсюдженні. 

"Среднегодовой тираж Die Zeit превысит 500 тыс." http://media-day.ru/opinion/interview/9262/
"У рынка распространения прессы есть два сценарияhttp://media-day.ru/opinion/imho/8917/

  • Доходи від реклами - найсуттєвіше джерело прибутку ЗМІ.

"Даже если у вас успешный платный доступ, ваши доходы не сравнятся с прибылью от рекламы" http://media-day.ru/opinion/interview/7092/
"Доступ к информации оплачивает рекламодатель" http://media-day.ru/opinion/imho/6409/


  • Спортивна тематика, раніше недооцінена, тепер має шанс розквітнути буйним цвітом.

«Предстоит взрывной рост потребления видеоконтента в спортивном интернете»
Мы считаем, что спорт — прекрасное развлечение, которое может захватить гораздо большую долю населения, чем оно захватывает сегодня.

  • Розвиватимуться відеокаталоги.

"Как делать деньги на видеоконтенте" http://media-day.ru/opinion/imho/3887/

  • Онлайн відео-проекти стануть більш важливим для ЗМІ.

"Газета Huffington Post запускает телеканал" http://www.media-day.ru/topnews/9716/

Немає коментарів:

Дописати коментар