- Новинні редакції стануть переважно віртуальними, більшість матеріалів готуватиметься дистанційно.
Навстречу виртуальной медиаструктуре… в 2015 году http://media-day.ru/opinion/imho/3843/
- Усі медіа пропонуватимуть "новинні серіали" і стануть двосторонніми, тобто доповнюватимуться читачами.
"Какими будут медиа будущего" http://media-day.ru/opinion/imho/6017/
- Візуалізація ЗМі - на першому плані, ставка на фото, відео і графіку, тексти стають коротшими, а новини подібні до розмірів "твітів".
"Медиареволюция выглядит иначе" http://media-day.ru/opinion/imho/5616/
- Вузькорпоративні ЗМІ розширять контент і стануть массовими
"У майбутньому не буде жодних ЗМІ крім корпоративних?"
http://osvita.telekritika.ua/material/1596
- Підвищення вимог до журналістів: практика в усіх видах ЗМі, знання мов.
"Для редакторов газеты Handelsblatt второй иностранный язык обязателен..."
http://media-day.ru/opinion/interview/7358/
"теперь редактор ищет очень точечно, человека максимально четко соответствующего будущим задачам"
http://www.redactor.in.ua/strategy/2658.html
- Специфічні функції доведеться освоїти колективу редакції - оптимізування заголовків, популяризація інформації, випуск е-книг, дослідження контенту і тд.
"Вакансии будущих СМИ"
http://setreporter.blogspot.com/2011/08/11.html
- Чітку сегментацію новин з різних джерел якісно забезпечуватимуть агрегатори.
- Спеціалізована преса і сайти - перспективний сегмент.
"Нам говорят: "Миллионные тиражи у юридических изданий? Нереально!"
http://media-day.ru/opinion/interview/8386/
- Безкоштовне розповсюдження якісних ЗМІ.
"Удивительный успех печатной версии газеты i" http://media-day.ru/opinion/imho/8776/
- Друковані ЗМІ можуть рости завдяки більш інтенсивному контакті з читачами та креативним інноваціям у розповсюдженні.
"Среднегодовой тираж Die Zeit превысит 500 тыс." http://media-day.ru/opinion/interview/9262/
"У рынка распространения прессы есть два сценария" http://media-day.ru/opinion/imho/8917/
- Доходи від реклами - найсуттєвіше джерело прибутку ЗМІ.
"Даже если у вас успешный платный доступ, ваши доходы не сравнятся с прибылью от рекламы" http://media-day.ru/opinion/interview/7092/
"Доступ к информации оплачивает рекламодатель" http://media-day.ru/opinion/imho/6409/
- Спортивна тематика, раніше недооцінена, тепер має шанс розквітнути буйним цвітом.
«Предстоит взрывной рост потребления видеоконтента в спортивном интернете»
Мы считаем, что спорт — прекрасное развлечение, которое может захватить гораздо большую долю населения, чем оно захватывает сегодня.
- Розвиватимуться відеокаталоги.
"Как делать деньги на видеоконтенте" http://media-day.ru/opinion/imho/3887/
- Онлайн відео-проекти стануть більш важливим для ЗМІ.
"Газета Huffington Post запускает телеканал" http://www.media-day.ru/topnews/9716/
Немає коментарів:
Дописати коментар