05.02.10

А хто платитиме за новини в Інтернет?

Частково платним уже зробити контент на сайтах Financial Times (FT) та The Wall Street Journal (WSJ). 
Дві німецькі газети уже зробили читання заміток на своїх сайтах платними.  
До клубу видань із платним інтернет-контентом збирається приєднатись французька газета Le Figaro

Днями прочитала, що американці не готові платити за доступ до онлайн-версій газет. Закономірна відповідь. А хто готовий платити за те, що наразі є безкоштовним? А якби всі видання різко обрубали безплатний доступ? Дивне опитування. Треба покопатися...

Як виявилось, проводила дослідження компанія Harris Interactive 14-16 грудня 2009 року. Опитали 2тис.дорослих. Лише 23% погодились платити за доступ до новинних сайтів.
З них більшість готові віддати $1-10.

Що цікаво, не такі вже й голодні американці на щоденні новини. Може це результат ТБ-підготовування? Лише 2 з 5 опитаних щодня читають новини в газетах чи в інтернет. 72% - раз у тиждень. Ще один висновок дослідження - читачі газет сивішають. 64% любителів щоденок мають  від 55 років.

"Одне зрозуміло, що ера читання щоденних газет у США день за днем наближається до кінця", - сказано у прес-релізі компанії, що займається вивченням суспільної думки Harris Interactive. (Just Two in Five Americans Read a Newspaper Almost Every Day)

Один з рішень у ситуації - знайти шлях, як брати плату за користування їх змістом в інтернет. Хоча, схоже, вони мають шукати й інший спосіб, визнають у Harris Interactive.

Як на мене, ніякі опитування не дають прогнозу. Перевірити, чи працюватиме платна модель, можливо лише шляхом експерименту. На такий ризик зважилася лише Нью-Йорк Таймз, найтиражніша газета найбільшого міста США. Детальніше - http://bit.ly/4B81tF
По ідеї, до експерименту мають приєднатися ще кілька крупних ЗМІ. Один в полі не воїн.

26 cічня стало відомо про результат платної підписки на сайт нью-йоркської газети газети http://www.newsday.com/. За 3 місяці - лише 35 читачів погодились платити по $5 на тиждень чи $260 в рік. В оновлення сайту перед тим вклали $4 млн. Із новими передплатниками поки відбили лише $ 9 тисяч. Трафік сайта впав до 1.5 млн відвідувачів з 2.2 млн у жовтні. Оскільки прибутки у газети скорочуються - скоротять 10% персоналу. Детально у статті The New York Observer - http://ow.ly/11Nrs 

 На фото - пропозиції передплати на сайтах даних видань. Натискаєш на кнопку, вписуєш кредитку і замовлення прийнято. 
Частково платним уже зробити контент на сайтах Financial Times (FT) та The Wall Street Journal (WSJ).

Зареєструвавшись на сайті FT можна прочитати 10 статтей в місяць, решта матеріалів - у вигляді анонсів. Без реєстрації доступна лише 1 стаття за той же період. Підписка у залежності від кількості доступних розділів коштує 3,59 - 5,75 долларів у тиждень.

У WSJ  немає такого строгого обмеження. У вільному доступі більше матеріалів. Однак найбільш ключові огляди, аналітика позначені іконкою "ключик". Це значить доступні лише для передплатників. Решта можуть читати їх анонси. Передплата  - 1, 99 долларів у тиждень на європейську версію видання.

Новоспечена іспанська газета викладає свій контент безкоштовно, але без графіки.
Хочеш отримати візуальну насолоду - купи газету. Дизайн і графіка у видання особливої якості. Не дивно, що серед читачів більшість - молодь. Чит. "Самый успешный газетный стартап 2009 года" http://www.uapp.org/pub_media/8501.html 

Дві німецькі газети уже зробили читання заміток на своїх сайтах платними.
Підписка на повний перегляд Berliner Morgenpost коштує 4,95 євро. На Hamburger Abendblatt до 8 євро у місяць. 

Безкоштовно читати можна лише перші абзаци газетних матеріалів. Такий прийом, коли доступ до сайту блокується і з'являється вікно з інформацією про плату, називають paywall.

У лютому до клубу видань із платним інтернет-контентом збирається приєднатись французька газета Le Figaro.

Детальніше у статті Axel Springer Adds Paywalls To Two Major Newspaper Sites - http://o.ly/yST



Немає коментарів:

Дописати коментар